Merhaba, küçük bir kaza yaptım. Sokak arasında karşı taraf kontrolsüz yola çıktı. Far ve tamponda küçük hasar var. Karşı taraf suçlu ancak tutanak tuttuk. Karşı taraf aracı kasko ile yaptıracağını söyledi. Ben aracı kendim cebimden yaptırsam yine de hasar kaydı işlenir mi?