Modlar hangi telefonu kullanıyor neden? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Modlar hangi telefonu kullanıyor neden?
20
●
982
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Modlar hangi telefonu kullanıyor neden?
1
2
3
29-04-2024, 15:52:17
#10
Emirizm
Platin üye
mertzafer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ip xs max ve ip12 biri kişisel biri borsa/iş telefonum
hangisi kişisel
29-04-2024, 15:52:32
#11
Engin
HizliResim.Net
SEOHUNTER adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Etiketi kapat sonra git adama suç bul ahh dayım ahh
Etiket kapatma yok
@
Engin
;
29-04-2024, 15:53:10
#12
Egobusch
SEOHUNTER adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Etiketi kapat sonra git adama suç bul ahh dayım ahh
Bu adam eskiden böyle değildi, yaşlandıkça sesten uzaklaşmaya başladı..
29-04-2024, 15:54:26
#13
Bip
Xiaomi 14 Ultra + Xiaomi 14
29-04-2024, 15:54:49
#14
Emirizm
Platin üye
Bip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Xiaomi 14 Ultra + Xiaomi 14
Neden iphone değil hocam
29-04-2024, 15:55:35
#15
mertzafer
Emirizm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hangisi kişisel
xs max kişisel
29-04-2024, 15:55:37
#16
Bip
Emirizm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Neden iphone değil hocam
Hoşuma gitmiyor iPhonelar. En iyi modelini de verseniz, bana özel üretim de yapsanız kullanmam. Kendimi kısıtlı hissediyorum elime iPhone alınca.
29-04-2024, 15:57:00
#17
Engin
HizliResim.Net
Bip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hoşuma gitmiyor iPhonelar. En iyi modelini de verseniz, bana özel üretim de yapsanız kullanmam. Kendimi kısıtlı hissediyorum elime iPhone alınca.
Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil...
29-04-2024, 16:00:50
#18
Egobusch
Bip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hoşuma gitmiyor iPhonelar. En iyi modelini de verseniz, bana özel üretim de yapsanız kullanmam. Kendimi kısıtlı hissediyorum elime iPhone alınca.
Sen git şayomi kullan, ne anlarsın ayfondan.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler