Konu
Modlar hangi telefonu kullanıyor neden?
29-04-2024, 16:00:50
#18
Egobusch
Bip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hoşuma gitmiyor iPhonelar. En iyi modelini de verseniz, bana özel üretim de yapsanız kullanmam. Kendimi kısıtlı hissediyorum elime iPhone alınca.
Sen git şayomi kullan, ne anlarsın ayfondan.