Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hoşuma gitmiyor iPhonelar. En iyi modelini de verseniz, bana özel üretim de yapsanız kullanmam. Kendimi kısıtlı hissediyorum elime iPhone alınca.
Sen git şayomi kullan, ne anlarsın ayfondan.