Konu
Modlar hangi telefonu kullanıyor neden?
29-04-2024, 15:57:00
#17
Engin
HizliResim.Net
Bip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hoşuma gitmiyor iPhonelar. En iyi modelini de verseniz, bana özel üretim de yapsanız kullanmam. Kendimi kısıtlı hissediyorum elime iPhone alınca.
Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil...