Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hoşuma gitmiyor iPhonelar. En iyi modelini de verseniz, bana özel üretim de yapsanız kullanmam. Kendimi kısıtlı hissediyorum elime iPhone alınca.
Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil...