Emirizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden iphone değil hocam
Hoşuma gitmiyor iPhonelar. En iyi modelini de verseniz, bana özel üretim de yapsanız kullanmam. Kendimi kısıtlı hissediyorum elime iPhone alınca.