• 29-04-2024, 17:57:30
    #82
    burası dağ başı olmasa sence bunu yapabilirler mi? sorun burada zaten.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eywallah hocam burasi dag basimi yaptiklarina bakin istanbulun ortasinda ya
  • 29-04-2024, 18:35:26
    #83
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burası dağ başı olmasa sence bunu yapabilirler mi? sorun burada zaten.
    Olayi bir avukata anlatmak destek almak istiyorum surecte avukat bulmam gerekiyor nereden bulacagim bilmiyorum r10 da önerdiginiz avukat var midir?
  • 29-04-2024, 19:00:03
    #84
    Merhaba

    Bu olay yazdığınız gibiyse ilk sizi alacaklar ifadeye. Gerisi çözülecek zaten.

    Avukat konusunda ise idade verirken talepte bulunabilirsiniz, devlet avukat temin eder.
  • 29-04-2024, 19:00:58
    #85
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Bu olay yazdığınız gibiyse ilk sizi alacaklar ifadeye. Gerisi çözülecek zaten.

    Avukat konusunda ise idade verirken talepte bulunabilirsiniz, devlet avukat temin eder.

    Merhaba olay yazdigim gibi , Evet bana avukat temin edilecegini soylediler karakolda ama bire bir özel avukatla gorusunce icim daha rahat olur diye dusunuyorum ben yani psikolojik olarak
  • 29-04-2024, 19:08:45
    #86
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun hocam, hakkınızı sonuna kadar arayın cezasız kalmasınlar.
  • 29-04-2024, 19:15:18
    #87
    Git şikayetçi ol
    Ne diye konu açıyorsun da boşa vakit kaybediyorsun ?
  • 29-04-2024, 21:31:47
    #88
    Şikayetçi olmazsan emin ol yarın daha fazlasını yapacaktır..
  • 29-04-2024, 21:58:20
    #89
    Özelden yazmanız durumunda yardımcı olabilirim
  • 29-04-2024, 23:11:21
    #90
    bu arkadaş bu konuda çok deneyimlidir zamanında bu arkadaşa da yanlış şeyler yaptırdılar, kafasına da vurdular mı bilmiyorum tabi ama sanmam o başkasının kafasına vurmuş olabilir. sonra duruldu tövbe etti ve gördüğün gibi şu anda sana saydırıyor. demek ki bir bildiği var yani, ne diyorsa yap ...

    bu arada yukarıda bir yerde "tehlike anında kayıt alan program" dan bahsetmişsin. hocam bu kadar trafik yaptın, şaka mısın sen? (konuyu açana diyorum.) böyle bir programı neye göre yaptın tuşa basınca kayıt mı alıyor tehlike anında bunu anlayıp mı kayıt alıyor. tehlikeyi anlıyorsa direkt tüm forum olarak sana yatırım yapalım lütfen. yoksa hikayedeki serinliği azaltmanı rica edeceğim.


    Sfenky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alın size adaleti kapatan insanlardan biri ben forum olarak Emre arkadaşı engelliyorum şu yaptığı olaydan dolayı hatta ticari hayatında r10daki arkadaşları da buna davet ediyorum o şikayet etmediği ciğersiz mahlukatlar yarın senin benim aileme veyahut başka birine musallat olucak neden Emre şikayet etmedi diye o yüzden böyle insanları duydukça asıl adaleti yamultan bunlar başkası değil .
    Kredi kartı yapmam demiş yapmışsın ki adam sana bunu sunmuş geçmişte birşeylerin var ki adamlar bunu biliyor ki söylemiş hack vs bize niye gelmiyor böyle tipler

    Kıssadan hisse engelliyorum bu arkadaşı bilginize benim çevrem ve dostlarımda engellesin