burası dağ başı olmasa sence bunu yapabilirler mi? sorun burada zaten.

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eywallah hocam burasi dag basimi yaptiklarina bakin istanbulun ortasinda ya