• 25-04-2024, 13:46:11
    #1
    ⭐⭐ Görev Hizmetleri ⭐⭐
    Merhabalar,
    5 Yıldan fazladır noterde katip olarak çalışmaktayım.
    Sormak istediğiniz, aklınıza takılan sorularınızı yanıtlayabilirim, (rica ediyorum fiyat bilgisi sormayın veznedar değilim, yazıcı katibim)
  • 25-04-2024, 13:51:45
    #2
    ne kadar maaş alıyorsunuz ve noter katibi olabilmek için gereklilikler nedir ?
  • 25-04-2024, 13:57:05
    #3
    metalajans34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    5 Yıldan fazladır noterde katip olarak çalışmaktayım.
    Sormak istediğiniz, aklınıza takılan sorularınızı yanıtlayabilirim, (rica ediyorum fiyat bilgisi sormayın veznedar değilim, yazıcı katibim)
    Özel plaka alabilmek için en kolay yolu söyleyebilir misiniz?
    XX LEB XXX gibi
  • 25-04-2024, 14:03:48
    #4
    ⭐⭐ Görev Hizmetleri ⭐⭐
    altnk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadar maaş alıyorsunuz ve noter katibi olabilmek için gereklilikler nedir ?
    Hocam bu olay tamamen noterin kendisi ile alakalı, baştaki noter bey/hanım düzenliyor maaşı, sabit bir herkesin aynı aldığı bir para yok yani. Şahsen ben İstanbul Fatihteki bir noterde calısıyorum ve maaşım asgari ücretin biraz daha üstünde.
    Noterden herhangi bir tanıdığı olmayanın girebileceğini düşünmüyorum maalesef.
    erhanozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel plaka alabilmek için en kolay yolu söyleyebilir misiniz?
    XX LEB XXX gibi
    Hocam özel plaka işlemleri halen trafikten yapılıyor, bi o olay kaldı notere gelmeyen.
  • 25-04-2024, 14:05:07
    #5
    Eskiden aynı plakayı yamukluk veya başka sebeplerden yeniden bastırmak için direk gidip yenisini bastırabiliyorduk. Artık yenisi basılmadan önce eskisini notere verip aldığımız belgeyi götürerek yeni plakayı bastırıyormuşuz. Aslı var mı bunun?
  • 25-04-2024, 14:07:19
    #6
    Ek olarak ikamet adresi, tc numarası gibi bilgileri bilmediğimiz ev sahibine nasıl ihtar çekeriz? (TC vatandaşı ama yurt dışında yaşıyor arada bi geliyor)
  • 25-04-2024, 14:14:00
    #7
    ⭐⭐ Görev Hizmetleri ⭐⭐
    kazimolmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden aynı plakayı yamukluk veya başka sebeplerden yeniden bastırmak için direk gidip yenisini bastırabiliyorduk. Artık yenisi basılmadan önce eskisini notere verip aldığımız belgeyi götürerek yeni plakayı bastırıyormuşuz. Aslı var mı bunun?
    Evet hocam bazı çaka**arın sayesinde böyle bir yönetmelik geldi, eski plakayı vermeden yenisinin basım belgesini alamazsınız.
    kazimolmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ek olarak ikamet adresi, tc numarası gibi bilgileri bilmediğimiz ev sahibine nasıl ihtar çekeriz? (TC vatandaşı ama yurt dışında yaşıyor arada bi geliyor)
    Çekemezsiniz hocam, mesela bizim notere biri ihtar çekmek istiyorum ama adres yok diyip gelse geri göndeririz.
    Not : Verdiğiniz adresi biz teyit etmiyoruz, tamamen beyana göre yapılıyor. Tahmini bir adreste verebilirsiniz mesela şansınızı denemek için, eğer o adreste oturmuyorsa fakat o mahallede ise o mahalle muhtarına teslim ediliyor. Mahalle muhtarına teslim edilmesi kadar güzel bir şey yok, muhtar teslim tebligatlar direkt olarak muhattaba teslim olarak sayılıyor mahkeme sürecinde.
  • 25-04-2024, 14:38:52
    #8
    Toplanan eski plakaları hurdacıya satıyorsunuz doğru mu 😀
    Geçmişe yönelik vermiş olduğumuz vekaletleri nereden sorgulayabiliriz.
  • 25-04-2024, 14:39:04
    #9
    Ticaretten önce parayı notere versek, ticaret gerçekleşince para transferini noter gerçekleştirse daha iyi olmaz mı?
    Dolandırılmanın önüne geçilmesi için