Konu
Noter çalişanina sor
25-04-2024, 14:05:07
#5
kazimolmez
Eskiden aynı plakayı yamukluk veya başka sebeplerden yeniden bastırmak için direk gidip yenisini bastırabiliyorduk. Artık yenisi basılmadan önce eskisini notere verip aldığımız belgeyi götürerek yeni plakayı bastırıyormuşuz. Aslı var mı bunun?