altnk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne kadar maaş alıyorsunuz ve noter katibi olabilmek için gereklilikler nedir ?
Hocam bu olay tamamen noterin kendisi ile alakalı, baştaki noter bey/hanım düzenliyor maaşı, sabit bir herkesin aynı aldığı bir para yok yani. Şahsen ben İstanbul Fatihteki bir noterde calısıyorum ve maaşım asgari ücretin biraz daha üstünde.
Noterden herhangi bir tanıdığı olmayanın girebileceğini düşünmüyorum maalesef.
erhanozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özel plaka alabilmek için en kolay yolu söyleyebilir misiniz?
XX LEB XXX gibi
Hocam özel plaka işlemleri halen trafikten yapılıyor, bi o olay kaldı notere gelmeyen.