• 20-04-2024, 19:03:28
    #1
    merhabalar uzun zamandır kafama takılan bir soruyu sizinle paylaşmak ve sonuca ulaşmak istiyorum. geçtiğimiz aylarda psikiyatriye gittim ve doktor ilaç yazıp genel anksiyete tanısı koydu ilacım paxera 20 mg reçetesiz dahi eczaneden alabiliyorum. Bu sene içerisinde astsubaylık için heyet raporu almak için hastaneye gittim ve bu durum karşıma çıktı ve kabul edilmedim. şuanda ise çevre ve şehirciliğe atamam yapılacak fakat bu koyulan tanının anksiyetenin ve ilacın memuriyete herhangi bir engeli olup olmadığı konusu kafamı çok kurcalıyor internette bir araştırma yaptım fakat orda yazılanların hepsi askerliğe bile engeli olmayacağı yönünde o yüzden size sormak istedim başınıza böyle bir olay geldimi ya da çevrenizde bu şekilde memur olan var mı bilgi verirseni çok mutlu olurum şimdiden herkese iyi forumlar.
  • 20-04-2024, 19:05:58
    #2
    Dijital Pazarlama Ajansı
    Hayır engel değil. Askerliğe de engel değil. Sadece askerliği 1 yıl erteleyebiliyorsun çok kötü isen
  • 20-04-2024, 19:07:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bence olmalı. sağlı düşünmeye engel olabilecek bir durum. inisiyatif alırken belli konularda tehlikeli olabilir.
  • 20-04-2024, 19:08:13
    #4
    Engel değil.
    Memurluğa engel olan tek şey akıl sağlının yerinde olmaması, işe başlayacağınız gün hastane psikiyatri bölümünde doktora görüneceksiniz o size bir form verecek onu doldurup bir kaç soru soracak. Sonra da akıl sağlığı çalışmaya elverişlidir/değildir gibi bir rapor verecek bu kadar.
  • 20-04-2024, 19:09:30
    #5
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence olmalı. sağlı düşünmeye engel olabilecek bir durum. inisiyatif alırken belli konularda tehlikeli olabilir.
    “Bence” ne demek hocam zaten anksiyetesi olan birine bilginiz olmadan fikir söyleyip neden daha çok endişelendiriyorsunuz?
  • 20-04-2024, 19:09:33
    #6
    SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır engel değil. Askerliğe de engel değil. Sadece askerliği 1 yıl erteleyebiliyorsun çok kötü isen
    Askerlikten kastım subay astsubay ve polisliğe engel olacağı yönünde
  • 20-04-2024, 19:17:27
    #7
    TuruncuLab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Engel değil.
    Memurluğa engel olan tek şey akıl sağlının yerinde olmaması, işe başlayacağınız gün hastane psikiyatri bölümünde doktora görüneceksiniz o size bir form verecek onu doldurup bir kaç soru soracak. Sonra da akıl sağlığı çalışmaya elverişlidir/değildir gibi bir rapor verecek bu kadar.
    cevabınız için Teşekkür ederim.
  • 20-04-2024, 19:22:11
    #8
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence olmalı. sağlı düşünmeye engel olabilecek bir durum. inisiyatif alırken belli konularda tehlikeli olabilir.
    Anksiyete herkeste var neredeyse. Engel değil akıl sağlığın yerindeyse
  • 20-04-2024, 19:22:57
    #9
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence olmalı. sağlı düşünmeye engel olabilecek bir durum. inisiyatif alırken belli konularda tehlikeli olabilir.
    hocam sorun şu ki Psikiyatriye gitmek bir delilik göstergesi değildir yada karar vermeye engel bir durum değildir. Belkide gittiğim sebebi duysanız alakası dahi olmayacağını eminim sizde düşünürsünüz ki açıklayayım mide bulantısı sebebi ile gittim. bu gibi bir sorunun insanın geleceğini etkilemesi kadar korkutucu bir durum olmaması gerekiyor.