bence olmalı. sağlı düşünmeye engel olabilecek bir durum. inisiyatif alırken belli konularda tehlikeli olabilir.
hocam sorun şu ki Psikiyatriye gitmek bir delilik göstergesi değildir yada karar vermeye engel bir durum değildir. Belkide gittiğim sebebi duysanız alakası dahi olmayacağını eminim sizde düşünürsünüz ki açıklayayım mide bulantısı sebebi ile gittim. bu gibi bir sorunun insanın geleceğini etkilemesi kadar korkutucu bir durum olmaması gerekiyor.