merhabalar uzun zamandır kafama takılan bir soruyu sizinle paylaşmak ve sonuca ulaşmak istiyorum. geçtiğimiz aylarda psikiyatriye gittim ve doktor ilaç yazıp genel anksiyete tanısı koydu ilacım paxera 20 mg reçetesiz dahi eczaneden alabiliyorum. Bu sene içerisinde astsubaylık için heyet raporu almak için hastaneye gittim ve bu durum karşıma çıktı ve kabul edilmedim. şuanda ise çevre ve şehirciliğe atamam yapılacak fakat bu koyulan tanının anksiyetenin ve ilacın memuriyete herhangi bir engeli olup olmadığı konusu kafamı çok kurcalıyor internette bir araştırma yaptım fakat orda yazılanların hepsi askerliğe bile engeli olmayacağı yönünde o yüzden size sormak istedim başınıza böyle bir olay geldimi ya da çevrenizde bu şekilde memur olan var mı bilgi verirseni çok mutlu olurum şimdiden herkese iyi forumlar.