• 18-04-2024, 21:46:34
    #1
    Barkod okuyucu stok oluşturma
    Herkese merhaba arkadaşlar. Stok oluşturup takip etmek için barkod okuyucu kullanacağız ve bunu kendi stok yazılımımıza entegre edeceğiz fakat. (Hatta yazılım barkod okuyucu destekliyor.) Bu işlemleri daha önce barkod okuyucu olmadan yapıyorduk. Şimdi esas sormak istediğim konu atıyorum 40 adet kutulu ürün geldi ve biz bunları kutuların üzerindeki barkod kodlarını okutarak barkod okuyucu ile taradık. Bu ürünler okutulduktan sonra yazılıma marka, model,renk vs... ürün ismi ile mi kayıt oluyor. Yoksa başka bir işlem mi yapmamız gerek.
    Bu arada kablosuz barkod okuyucu önerisi de alabiliriz.
    Şimdiden herkese teşekkürler.
  • 18-04-2024, 22:09:09
    #2
    Datayi önce kendi yazılımınıza yüklemeniz gerekir örnek verirsem : barkod ürün ismi model renk vs artık ne data varsa bunlar önce yazılıma elle veya excelle xml artık nasıl import ediyorsanız etmeniz lazım ondan sonra barkod okutucu ile okutarak o dataları yaziliminizda kullanabilirsiniz öteki türlü sadece barkod okuyucu sadece barkod kodunu çeker o barkoda ait dataları çekmez cekmeyecegi içinde bu işinize yaramaz.

    Kablosuz olarak netum c750 kullanıyorum hem Bluetooth destekli hem kablosuz olarak kullanabiliyorum
  • 19-04-2024, 20:58:04
    #3
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Datayi önce kendi yazılımınıza yüklemeniz gerekir örnek verirsem : barkod ürün ismi model renk vs artık ne data varsa bunlar önce yazılıma elle veya excelle xml artık nasıl import ediyorsanız etmeniz lazım ondan sonra barkod okutucu ile okutarak o dataları yaziliminizda kullanabilirsiniz öteki türlü sadece barkod okuyucu sadece barkod kodunu çeker o barkoda ait dataları çekmez cekmeyecegi içinde bu işinize yaramaz.

    Kablosuz olarak netum c750 kullanıyorum hem Bluetooth destekli hem kablosuz olarak kullanabiliyorum
    Hocam bilgiler için çok teşekkürler. Aslında şöyle bir durumda var. Şimdi satış yapılan noktada ürünler sadece yazılıma giriliyor ve ödeme kısmı muhasebede yapılıyor. Sizce barkod okuyucuyu almak bize bir şey kazandırır mı ödeme kasa şeklinde değil söylediğim gibi. Barkod okuyucu sistemin bize ne gibi faydası olur. Sizce gerek var mı.
  • 19-04-2024, 21:45:19
    #4
    ugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bilgiler için çok teşekkürler. Aslında şöyle bir durumda var. Şimdi satış yapılan noktada ürünler sadece yazılıma giriliyor ve ödeme kısmı muhasebede yapılıyor. Sizce barkod okuyucuyu almak bize bir şey kazandırır mı ödeme kasa şeklinde değil söylediğim gibi. Barkod okuyucu sistemin bize ne gibi faydası olur. Sizce gerek var mı.
    İşiniz daha sistemli ve daha sağlıklı olur verilen dataların çıkışı hatasız olur. İsinizini bilgisayara aktarmak her zaman daha hızlı ve sağlıklı bir işlemdir. Burada karar sizde bitiyor. Biz toptanciyiz gelen malın verisi bana excell olarak geliyor ithatci firmadan ben bunu nebim kullaniyoruz onun istediği dataya göre ceviriyorum yükleme.isini yapıyorum. Excelle sonra tır geldiğinde depodaki arkadaşlar mali barkod okutucu ile tek tek okutarak depoya alıyorlar aynı sekilde satışı yapılırken barkod okucuyu ile çıkışları yapılıyor sayım yapılırken barkod okucuyu kullanılıyor burda depomuzdaki malın raporlamasi alanında bize sağlıklı sonuç veriyor.
  • 19-04-2024, 22:52:38
    #5
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşiniz daha sistemli ve daha sağlıklı olur verilen dataların çıkışı hatasız olur. İsinizini bilgisayara aktarmak her zaman daha hızlı ve sağlıklı bir işlemdir. Burada karar sizde bitiyor. Biz toptanciyiz gelen malın verisi bana excell olarak geliyor ithatci firmadan ben bunu nebim kullaniyoruz onun istediği dataya göre ceviriyorum yükleme.isini yapıyorum. Excelle sonra tır geldiğinde depodaki arkadaşlar mali barkod okutucu ile tek tek okutarak depoya alıyorlar aynı sekilde satışı yapılırken barkod okucuyu ile çıkışları yapılıyor sayım yapılırken barkod okucuyu kullanılıyor burda depomuzdaki malın raporlamasi alanında bize sağlıklı sonuç veriyor.
    Hocam bizde de ürün stok yazılımına manuel olarak kayıt edilecek. Fakat barkod sistemi kullanılmadan. Ödeme de muhasebe de yapıldığından barkod okuyucuya gerek var mı diye ikilemde kaldık. Ek olarak bizim kullanacağımız programda exel ile aktarım nasıl olur ona da bakmak lazım. Sizde exel aktarım uzun süre alıyor mu.
  • 19-04-2024, 22:55:34
    #6
    Ne iş yaptığınızı anlamadım tam olarak hakim olsam var yada yok derim en kötü sistem sistemsizlikten iyidir.
  • 19-04-2024, 23:06:44
    #7
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne iş yaptığınızı anlamadım tam olarak hakim olsam var yada yok derim en kötü sistem sistemsizlikten iyidir.
    Hocam yedek parça ve aksesuarları satışı.