Hocam bilgiler için çok teşekkürler. Aslında şöyle bir durumda var. Şimdi satış yapılan noktada ürünler sadece yazılıma giriliyor ve ödeme kısmı muhasebede yapılıyor. Sizce barkod okuyucuyu almak bize bir şey kazandırır mı ödeme kasa şeklinde değil söylediğim gibi. Barkod okuyucu sistemin bize ne gibi faydası olur. Sizce gerek var mı.
İşiniz daha sistemli ve daha sağlıklı olur verilen dataların çıkışı hatasız olur. İsinizini bilgisayara aktarmak her zaman daha hızlı ve sağlıklı bir işlemdir. Burada karar sizde bitiyor. Biz toptanciyiz gelen malın verisi bana excell olarak geliyor ithatci firmadan ben bunu nebim kullaniyoruz onun istediği dataya göre ceviriyorum yükleme.isini yapıyorum. Excelle sonra tır geldiğinde depodaki arkadaşlar mali barkod okutucu ile tek tek okutarak depoya alıyorlar aynı sekilde satışı yapılırken barkod okucuyu ile çıkışları yapılıyor sayım yapılırken barkod okucuyu kullanılıyor burda depomuzdaki malın raporlamasi alanında bize sağlıklı sonuç veriyor.