İşiniz daha sistemli ve daha sağlıklı olur verilen dataların çıkışı hatasız olur. İsinizini bilgisayara aktarmak her zaman daha hızlı ve sağlıklı bir işlemdir. Burada karar sizde bitiyor. Biz toptanciyiz gelen malın verisi bana excell olarak geliyor ithatci firmadan ben bunu nebim kullaniyoruz onun istediği dataya göre ceviriyorum yükleme.isini yapıyorum. Excelle sonra tır geldiğinde depodaki arkadaşlar mali barkod okutucu ile tek tek okutarak depoya alıyorlar aynı sekilde satışı yapılırken barkod okucuyu ile çıkışları yapılıyor sayım yapılırken barkod okucuyu kullanılıyor burda depomuzdaki malın raporlamasi alanında bize sağlıklı sonuç veriyor.
Hocam bizde de ürün stok yazılımına manuel olarak kayıt edilecek. Fakat barkod sistemi kullanılmadan. Ödeme de muhasebe de yapıldığından barkod okuyucuya gerek var mı diye ikilemde kaldık. Ek olarak bizim kullanacağımız programda exel ile aktarım nasıl olur ona da bakmak lazım. Sizde exel aktarım uzun süre alıyor mu.