• 12-04-2024, 01:05:14
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    masanızın mouse kısmı yani yerden yüksekligi kac cm ve sandalyeden memnunmusunuz günde kac saat calısıyorsunuz.?
    70 cm olması lazım, Sandalyeden memnunum ancak sırt destekli olanı öneririm. Günlük 3-4 saat bilgisayar başında oturuyorum.
  • 12-04-2024, 01:09:50
    #11
    Education adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    70 cm olması lazım, Sandalyeden memnunum ancak sırt destekli olanı öneririm. Günlük 3-4 saat bilgisayar başında oturuyorum.
    anladım ya çalışma masam ahşap on numara ama bildigimiz rattan katlanır yemek masasında çalıştıgım rahatlıgı bulamıyorum masamda bilegim hep egik duruyor mouse kullanırken

    dirsegim altta bilegim üstte kalıyor rahat edemiyorum bir türlü
  • 12-04-2024, 01:10:41
    #12
    Masa güzelmiş hocam. Linki varsa paylaşabilir misiniz?
    Oyuncak araba seviyorsanız onlardan ekleyebilirsiniz. Özellikle klasik araç modelleri çok yakışacaktır.
  • 12-04-2024, 01:12:58
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anladım ya çalışma masam ahşap on numara ama bildigimiz rattan katlanır yemek masasında çalıştıgım rahatlıgı bulamıyorum masamda bilegim hep egik duruyor mouse kullanırken

    dirsegim altta bilegim üstte kalıyor rahat edemiyorum bir türlü
    Ayarlanabilir sandalye ve ortopedik mauseped ile çözülür diye düşünüyorum.
  • 12-04-2024, 01:16:11
    #14
    Üyeliği durduruldu
    tuzlatuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Masa güzelmiş hocam. Linki varsa paylaşabilir misiniz?
    Oyuncak araba seviyorsanız onlardan ekleyebilirsiniz. Özellikle klasik araç modelleri çok yakışacaktır.
    Çok ilgim yok hocam, teşekkür ederim yinede.
    Trendyol adresi ancak çok pahalı. Özel olarak yaptırdım yarısı fiyatına malettim.
  • 12-04-2024, 21:33:57
    #15
    hocam o masaya 3 laptop yakıştıramadım direk bir setup yapıp 3 ekran yapmak daha mantıklı gibi geldi
  • 12-04-2024, 21:35:20
    #16
    Üyeliği durduruldu
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam o masaya 3 laptop yakıştıramadım direk bir setup yapıp 3 ekran yapmak daha mantıklı gibi geldi
    Laptoplar çok öncesinde olduğu için değiştirmek istemedim. Benimde ilerleki zamanda setup kurma fikri yok değil aslında.
  • 12-04-2024, 21:37:40
    #17
    Education adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Laptoplar çok öncesinde olduğu için değiştirmek istemedim. Benimde ilerleki zamanda setup kurma fikri yok değil aslında.
    bendede daha küçük bir masa var laptop setupu yapmıştım sürekli ondan oraya ondan oraya transfer etmek biri çökünce diğerindeki işin kitlenmesi gibi şeyler olunca anladım değerini masaüstü setupun
    o masaya birde farklılık olması açısından akvaryum gidebilir
  • 12-04-2024, 21:38:44
    #18
    Odayı değiştirin