SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam o masaya 3 laptop yakıştıramadım direk bir setup yapıp 3 ekran yapmak daha mantıklı gibi geldi
Laptoplar çok öncesinde olduğu için değiştirmek istemedim. Benimde ilerleki zamanda setup kurma fikri yok değil aslında.