Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anladım ya çalışma masam ahşap on numara ama bildigimiz rattan katlanır yemek masasında çalıştıgım rahatlıgı bulamıyorum masamda bilegim hep egik duruyor mouse kullanırken

dirsegim altta bilegim üstte kalıyor rahat edemiyorum bir türlü
Ayarlanabilir sandalye ve ortopedik mauseped ile çözülür diye düşünüyorum.