Merhaba arkadaşlar elimde 16 yaşında aninda destek nokta com domaini var buna forum scripti kurup yayına almayı düşünüyorum sizce olur mu ?
Yada başka ne yapılabilir proje acisindan fikriniz nedir
Elimdeki domaini forum scripti kurmak mantıklı mı
5
●174
- 09-04-2024, 00:35:18eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYorumlar için teşekkür ederim aklıma ilk forum sitesi geldi baya kararsız kaldım daDOGRU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2024, 00:46:14Form açmak ve yönetmek çok zor ve uğraş gerektiriyor,
mybb vb. ücretsiz kursan onlarda bile yüzlerce ayar var
lise yıllarımda açmıştım, baya bir uğraşmıştım o zamanlar
çok güzel ama büyütmek zor
benzersiz ve kaliteli içerikler ve kitle olması şart
form yaparsan, tavsiyem teknoloji ve bilişim alanında açarsan içerik bulmanda kolay ve büyükmende kolay olabilir
çok kritik püf noktalar paylaş, zamanla forumun üye sayısı ve takipcisi artar.
özel konuları linkleri forum üyeleri zorunluluğu koy, bu şekilde üye artışı olur
çok iyi bir rank sistemi geliştir ve tasarımların iyi olmasına dikakt et
daha yüzlerce tavsiye yada danışmanlık yapardım ama vaktim yok
...
saygılarımla... - 09-04-2024, 00:59:31Aslında otomatik otomasyon şeklinde site olsa daha iyi olur diye düşünüyorum da nedense aklıma forum geldi bende kararsızı geçen yıl domaini 2 bin dolar teklif verdiler vermedim kafam baya karışık hocamNANOTEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

çok güzel ama büyütmek zor