NANOTEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Form açmak ve yönetmek çok zor ve uğraş gerektiriyor,
mybb vb. ücretsiz kursan onlarda bile yüzlerce ayar var
lise yıllarımda açmıştım, baya bir uğraşmıştım o zamanlar çok güzel ama büyütmek zor

benzersiz ve kaliteli içerikler ve kitle olması şart

form yaparsan, tavsiyem teknoloji ve bilişim alanında açarsan içerik bulmanda kolay ve büyükmende kolay olabilir
çok kritik püf noktalar paylaş, zamanla forumun üye sayısı ve takipcisi artar.
özel konuları linkleri forum üyeleri zorunluluğu koy, bu şekilde üye artışı olur

çok iyi bir rank sistemi geliştir ve tasarımların iyi olmasına dikakt et

daha yüzlerce tavsiye yada danışmanlık yapardım ama vaktim yok ...

saygılarımla...
Aslında otomatik otomasyon şeklinde site olsa daha iyi olur diye düşünüyorum da nedense aklıma forum geldi bende kararsızı geçen yıl domaini 2 bin dolar teklif verdiler vermedim kafam baya karışık hocam