Konu
Elimdeki domaini forum scripti kurmak mantıklı mı
09-04-2024, 00:23:42
#1
HalitBey
Merhaba arkadaşlar elimde 16 yaşında aninda destek nokta com domaini var buna forum scripti kurup yayına almayı düşünüyorum sizce olur mu ?
Yada başka ne yapılabilir proje acisindan fikriniz nedir