• 09-04-2024, 00:18:21
    #1
    Hayırlı ramazanlar herkese,
    Son 1 ayda 2 klavye kırdım sinirden. Yeni aldım tuşları bastığımda cok sert parmaklarım aşırı derecede yoruyor. Suanda kullanan yada önerisi olan var mı? Yazı yazmak ve aktif olarak kullanabileceğim
  • 09-04-2024, 00:21:13
    #2
    marka olarak logitech öneririm. müşteri hizmetleride olumlu puan
  • 09-04-2024, 00:22:05
    #3
    DAHA DÜN İKİNCİSİNİ ALDIM
    LOGITECH 920-008094 G213 Prodigy Gaming Klavye
  • 09-04-2024, 00:26:22
    #4
    selam hocam ben satıyorum düşünürseniz.

    https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...0432935/detay/
  • 09-04-2024, 00:29:07
    #5
    mx keys logitech hocam tek geçerim