Hayırlı ramazanlar herkese,
Son 1 ayda 2 klavye kırdım sinirden. Yeni aldım tuşları bastığımda cok sert parmaklarım aşırı derecede yoruyor. Suanda kullanan yada önerisi olan var mı? Yazı yazmak ve aktif olarak kullanabileceğim