• 07-04-2024, 20:47:16
    #1
    Merhaba, bir arkadaşım staj için Los Angeles'a davet edildi.
    Amerika turist vizesiyle 2 aylık staj yapılabir mi? Turist vizesini almak için neye ihtiyaç var?
    Daha önce gidenlerin veya bilgisi olanların yorumunu rica ediyorum.
  • 07-04-2024, 21:13:01
    #2
    Turist vizesi, turistler için staj için degildir. Stajerin vizesi ayrıdır. Turist vizesiyle usa’de kaçak çalışırsın.. resmi staj yapamazsın.
  • 07-04-2024, 21:55:21
    #3
    darkland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turist vizesi, turistler için staj için degildir. Stajerin vizesi ayrıdır. Turist vizesiyle usa’de kaçak çalışırsın.. resmi staj yapamazsın.
    Hocam arkadaşın okulu bu şekilde stajı kabul ediyor. Zaten kazanç elde etmeyeceği, çalışmayacağı için sanırım mecbur turist vizesi almak durumunda.
  • 07-04-2024, 22:25:48
    #4
    BURKUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam arkadaşın okulu bu şekilde stajı kabul ediyor. Zaten kazanç elde etmeyeceği, çalışmayacağı için sanırım mecbur turist vizesi almak durumunda.
    hocam j1 internship nedir bi arastirin.