BURKUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam arkadaşın okulu bu şekilde stajı kabul ediyor. Zaten kazanç elde etmeyeceği, çalışmayacağı için sanırım mecbur turist vizesi almak durumunda.
hocam j1 internship nedir bi arastirin.