darkland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Turist vizesi, turistler için staj için degildir. Stajerin vizesi ayrıdır. Turist vizesiyle usa’de kaçak çalışırsın.. resmi staj yapamazsın.
Hocam arkadaşın okulu bu şekilde stajı kabul ediyor. Zaten kazanç elde etmeyeceği, çalışmayacağı için sanırım mecbur turist vizesi almak durumunda.