• 06-04-2024, 22:28:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar Sevgili Hocalarım. Ben 15 Yaşındaydım Yarın 16 Oluyorum. Fakat Bu Hesap Babama Aitti Artık Ben Kullanacağım Nasıl Kendi Üstüme Alırım. Yardım İstiyorum. Teşekkürler ❤️
  • 06-04-2024, 22:33:19
    #2
    Öncelikle doğum günün kutlu olsun ancak hesap devretme olayı yok diye biliyorum emin değilim, sanırım kendi adına yeni bir hesap açman gerekecek
  • 06-04-2024, 22:37:27
    #3
    Bu diyeceğim kurallara ne kadar uygun bilmiyorum ama aklıma bu hesabında r10 davetiyesi vardır, kendi mailinize davetiye gönderin, ve kendiniz üzerinden devam etmenizi tavsiye ederim.
  • 06-04-2024, 22:40:54
    #4
    VektorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu diyeceğim kurallara ne kadar uygun bilmiyorum ama aklıma bu hesabında r10 davetiyesi vardır, kendi mailinize davetiye gönderin, ve kendiniz üzerinden devam etmenizi tavsiye ederim.
    1 aylık üyeye hemen davetiye gelmez hocam.
    bkz.: https://www.r10.net/r10-kullanim-reh...-nelerdir.html

    @Emr3st; bence mail kısmından yazın anlatın.
    https://www.r10.net/iletisim/
  • 06-04-2024, 22:49:22
    #5
    Emr3st adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar Sevgili Hocalarım. Ben 15 Yaşındaydım Yarın 16 Oluyorum. Fakat Bu Hesap Babama Aitti Artık Ben Kullanacağım Nasıl Kendi Üstüme Alırım. Yardım İstiyorum. Teşekkürler ❤️