Yarın Doğum Günüm Ama...
4
●196
- 06-04-2024, 22:37:27Bu diyeceğim kurallara ne kadar uygun bilmiyorum ama aklıma bu hesabında r10 davetiyesi vardır, kendi mailinize davetiye gönderin, ve kendiniz üzerinden devam etmenizi tavsiye ederim.
- 06-04-2024, 22:40:541 aylık üyeye hemen davetiye gelmez hocam.VektorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bkz.: https://www.r10.net/r10-kullanim-reh...-nelerdir.html
@Emr3st; bence mail kısmından yazın anlatın.
https://www.r10.net/iletisim/