Bu diyeceğim kurallara ne kadar uygun bilmiyorum ama aklıma bu hesabında r10 davetiyesi vardır, kendi mailinize davetiye gönderin, ve kendiniz üzerinden devam etmenizi tavsiye ederim.
1 aylık üyeye hemen davetiye gelmez hocam.
bkz.:
https://www.r10.net/r10-kullanim-reh...-nelerdir.html @Emr3st; bence mail kısmından yazın anlatın.
https://www.r10.net/iletisim/