Selamlar Sevgili Hocalarım. Ben 15 Yaşındaydım Yarın 16 Oluyorum. Fakat Bu Hesap Babama Aitti Artık Ben Kullanacağım Nasıl Kendi Üstüme Alırım. Yardım İstiyorum. Teşekkürler ❤️