• 06-04-2024, 17:33:23
    #1
    Eski paket parlement neden değerli? Kıbrıstan getirmiştim bugün kafede otururken garson parası neyse vereyim de abi 1 paket satar mısın dedi sordum hani tadı bence kötü neden istiyorsun diye çok seviyorum dedi neden bu parlemente bu kadar değerli?
  • 06-04-2024, 17:34:32
    #2
    Eski görüntüsünü özledik.
  • 06-04-2024, 17:37:55
    #3
    tat farkı tabii ki
  • 06-04-2024, 17:38:12
    #4
    albenisi zaten eski paketlerdeydi paketler değişince sigaralarda değişti bence eski paketi görünce eski tadı alacak zannetmiştir = )
    bende eski gold renkli Marlboro Lights kutusunu ve tadını ozledım şimdikiler 5 para etmez tütün
  • 06-04-2024, 17:38:25
    #5
    Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski görüntüsünü özledik.
    O zaman ben bunları boşuna mı bitiriyorum saklasam mı
  • 06-04-2024, 17:38:26
    #6
    Eski görüntüsü
  • 06-04-2024, 17:38:42
    #7
    İçimi sert
  • 06-04-2024, 17:39:07
    #8
    Hocam toptan getirip satsanız iyi kazandırır.
  • 06-04-2024, 17:39:10
    #9
    ZOMBEYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman ben bunları boşuna mı bitiriyorum saklasam mı
    Bence sen bana sat onları