Eski paket parlement neden değerli? Kıbrıstan getirmiştim bugün kafede otururken garson parası neyse vereyim de abi 1 paket satar mısın dedi sordum hani tadı bence kötü neden istiyorsun diye çok seviyorum dedi neden bu parlemente bu kadar değerli?