Eski paket parlement neden deÄŸerli?
17
●952
- 06-04-2024, 17:42:02Üyeliği durdurulduYaklaşık 20 senedir kısa marlboro red içiyorum artık çakmağım bile kırmızı renk idi sigara ile aynı alışkanlık haline gelmişti. Yeni tütün ürünlerinin hem tadı farklı hemde farklı bir şey var açıkcası hiç bir şekilde keyif vermiyor. Eski paketlerin tadı bir başka idi.
- 06-04-2024, 17:50:29Ankaradaysanız 1 paket satabilirim hatıralıkAwakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fazla yok bendede çünkü.
- 06-04-2024, 21:12:48EskiÅŸehir kargo ne tutar ki 😂ZOMBEYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-04-2024, 21:30:25piyasadaki çoğu ıraktan cakma geliyor kaçak orjinal değil A Kalite Çakma
Bütün Güzel Şeyler Eskide Kaldı Artık Çoğu Şeyin Tadı yok : ( - 07-04-2024, 11:59:17Geçen sene Ceza evinden izine gelen bir arkadaşımda yaklaşık 300 Paket vardı. Git bakkallara Verde parasını al satınca bana parasını versin dedi. Hiç bir bakkal yanaşmadı. O da ceza evi içinde 10TL İse 8.5 liraya verdi gitti.. şimdi nedense kıymetli olmuş.
fazla yok bendede çünkü.