• 06-04-2024, 17:42:02
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Yaklaşık 20 senedir kısa marlboro red içiyorum artık çakmağım bile kırmızı renk idi sigara ile aynı alışkanlık haline gelmişti. Yeni tütün ürünlerinin hem tadı farklı hemde farklı bir şey var açıkcası hiç bir şekilde keyif vermiyor. Eski paketlerin tadı bir başka idi.
  • 06-04-2024, 17:50:29
    #11
    Awakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence sen bana sat onları
    Ankaradaysanız 1 paket satabilirim hatıralık fazla yok bendede çünkü.
  • 06-04-2024, 17:58:23
    #12
    yurtdışından getirebiliyorum para ediyormuymuş
  • 06-04-2024, 18:02:28
    #13
    Burdada var orjinalini barkodlu kaç yıldır depoda
  • 06-04-2024, 18:16:07
    #14
    Gaziantep'te gece katır sırtında çuvalla sınırdan geçirilen sigaralar var. İlgilenen arkadaşlar yolunu bulur.
  • 06-04-2024, 21:12:48
    #15
    ZOMBEYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankaradaysanız 1 paket satabilirim hatıralık fazla yok bendede çünkü.
    EskiÅŸehir kargo ne tutar ki 😂
  • 06-04-2024, 21:29:51
    #16
    paketi yaklaşık 800 ila 1000 arası gider
  • 06-04-2024, 21:30:25
    #17
    piyasadaki çoğu ıraktan cakma geliyor kaçak orjinal değil A Kalite Çakma

    Bütün Güzel Şeyler Eskide Kaldı Artık Çoğu Şeyin Tadı yok : (
  • 07-04-2024, 11:59:17
    #18
    Geçen sene Ceza evinden izine gelen bir arkadaşımda yaklaşık 300 Paket vardı. Git bakkallara Verde parasını al satınca bana parasını versin dedi. Hiç bir bakkal yanaşmadı. O da ceza evi içinde 10TL İse 8.5 liraya verdi gitti.. şimdi nedense kıymetli olmuş.