Geçen sene Ceza evinden izine gelen bir arkadaşımda yaklaşık 300 Paket vardı. Git bakkallara Verde parasını al satınca bana parasını versin dedi. Hiç bir bakkal yanaşmadı. O da ceza evi içinde 10TL İse 8.5 liraya verdi gitti.. şimdi nedense kıymetli olmuş.