• 06-04-2024, 16:16:08
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merhabalar yeni emülatöre geçtim birkaç ayarları yaptım fakat maousede sağ tıklayınca dürbün açmıyor tş ayarlarından sağ tıkı dürbünü üstüne getirdim fakat olmuyor bilen yardımcı olabilecek varmı
  • 09-04-2024, 14:06:56
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    emulator tuş takımı ayarlarını sıfırla. oyun ayarlarından oyun içi kontrolleri sıfırla .bide hangi emulatör
  • 09-04-2024, 23:48:41
    #3
    TBS0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    emulator tuş takımı ayarlarını sıfırla. oyun ayarlarından oyun içi kontrolleri sıfırla .bide hangi emulatör
    Game loop kullanıyorum kasma sorunu var hangi emulatörü kullanmamı önerirsiniz veya ayarları
  • 12-04-2024, 14:24:56
    #4
    Sahaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Game loop kullanıyorum kasma sorunu var hangi emulatörü kullanmamı önerirsiniz veya ayarları
    32 bit gameloop indir çözülüyor