merhabalar yeni emülatöre geçtim birkaç ayarları yaptım fakat maousede sağ tıklayınca dürbün açmıyor tş ayarlarından sağ tıkı dürbünü üstüne getirdim fakat olmuyor bilen yardımcı olabilecek varmı