TBS0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
emulator tuş takımı ayarlarını sıfırla. oyun ayarlarından oyun içi kontrolleri sıfırla .bide hangi emulatör
Game loop kullanıyorum kasma sorunu var hangi emulatörü kullanmamı önerirsiniz veya ayarları