• 06-04-2024, 15:37:28
    #1
    Merhaba, vardiyalı sistemde çalışıyorum. Önümüzde ki hafta vardiyam 09:30 da ama yarım gün olacağı için, saat 08:00 e yazmışlar vardiyamı. Bu yasal veya normal mi?
  • 06-04-2024, 15:43:10
    #2
    MEG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, vardiyalı sistemde çalışıyorum. Önümüzde ki hafta vardiyam 09:30 da ama yarım gün olacağı için, saat 08:00 e yazmışlar vardiyamı. Bu yasal veya normal mi?
    benim bildiğim yasal değil bende vardiyalı çalışıyorum 8-4 çalışıyorduk önceden sonra 7-3 e çektiler fakat 7-3 olduğumuzda bizlere kağıt imzalattılar onayladığımıza dair kafasına göre böyle hak yok sanırsam ama imzaladığınız sözleşmeye ekledilerse bilemiyorum.
  • 06-04-2024, 15:46:55
    #3
    bir tek arife gününde olan bir durum için pek bir önemi yok bence