Arefe Günü Çalışma Saatleri Hakkında
2
●148
- 06-04-2024, 15:43:10benim bildiğim yasal değil bende vardiyalı çalışıyorum 8-4 çalışıyorduk önceden sonra 7-3 e çektiler fakat 7-3 olduğumuzda bizlere kağıt imzalattılar onayladığımıza dair kafasına göre böyle hak yok sanırsam ama imzaladığınız sözleşmeye ekledilerse bilemiyorum.MEG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle