MEG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, vardiyalı sistemde çalışıyorum. Önümüzde ki hafta vardiyam 09:30 da ama yarım gün olacağı için, saat 08:00 e yazmışlar vardiyamı. Bu yasal veya normal mi?
benim bildiğim yasal değil bende vardiyalı çalışıyorum 8-4 çalışıyorduk önceden sonra 7-3 e çektiler fakat 7-3 olduğumuzda bizlere kağıt imzalattılar onayladığımıza dair kafasına göre böyle hak yok sanırsam ama imzaladığınız sözleşmeye ekledilerse bilemiyorum.