Merhaba,
Biz Yazılım firmasıyız ve r10 üzerinde geliştirme yaptığımız sistemi açık kaynaklı veya lisans üzerinden satış yapmak istiyoruz bunun için ne yapmamız gerekiyor.
iyi çalışmalar dilerim.
Yazılım Satışı Hakkında Bilgi
1
●82
1
●82