phpreis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Biz Yazılım firmasıyız ve r10 üzerinde geliştirme yaptığımız sistemi açık kaynaklı veya lisans üzerinden satış yapmak istiyoruz bunun için ne yapmamız gerekiyor.

iyi çalışmalar dilerim.
Site kurup satın