Merhaba,

Biz Yazılım firmasıyız ve r10 üzerinde geliştirme yaptığımız sistemi açık kaynaklı veya lisans üzerinden satış yapmak istiyoruz bunun için ne yapmamız gerekiyor.

iyi çalışmalar dilerim.