oruç tutan biriyim ama son günlerde aşırı karın şişliği ve sol kaburga tarafında batma var haraket edince mide ayağa kalkınca midem bulanıyor yasayan varmı
arkadaşlar hiç tekmiyim yoksa bilen eden tedavi öneri
normalde suyu az içiyorum vucudum istemiyor
zorla günlük 1 bardak bazen oda yok cay vb içecek cok içiyorum onlardan alıyorum galıba
forumda doktor varmı yada yaşayan ?
7
●176
- 04-04-2024, 12:52:22Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Genellikle iftardan sonra ve sahurda oluyor. Bir anda su içmemek gerek hocam. Ben böyle çözüm buldum yavaş yavaş içmemiz şart
- 04-04-2024, 12:53:18sizede gecmiş olsunburaxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla doktora gidicem korkuyorum 1 haftalık ömrünüz kaldı der felan kötü birsey der cocuklugumdan beri doktora gitmiyorum - 04-04-2024, 12:54:17Valla bende gitmiyorum hocam annem zorladı ölmeyiz inşallah 😊MEDYABAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2024, 12:54:35iftarı acınca susamıyorumki canım hiç istemiyor vallaGoligMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sahurda zorla 2 bardak - 04-04-2024, 12:54:49Az ve çok su içmek, böbreklere zararlıymış.MEDYABAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İdrar rengi renksiz olunca yeterliymiş.
Geçmiş olsun.