buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde kalp bölgem arada batıyor oructan oldu heralde çok yiyince falan veya hareket etmiyoruz ondandır
sizede gecmiş olsun
valla doktora gidicem korkuyorum 1 haftalık ömrünüz kaldı der felan kötü birsey der cocuklugumdan beri doktora gitmiyorum