Konu
forumda doktor varmı yada yaşayan ?
04-04-2024, 12:53:18
#4
MEDYABAY
buraxklc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benimde kalp bölgem arada batıyor oructan oldu heralde çok yiyince falan veya hareket etmiyoruz ondandır
sizede gecmiş olsun
valla doktora gidicem korkuyorum 1 haftalık ömrünüz kaldı der felan kötü birsey der cocuklugumdan beri doktora gitmiyorum