oruç tutan biriyim ama son günlerde aşırı karın şişliği ve sol kaburga tarafında batma var haraket edince mide ayağa kalkınca midem bulanıyor yasayan varmı
arkadaşlar hiç tekmiyim yoksa bilen eden tedavi öneri


normalde suyu az içiyorum vucudum istemiyor
zorla günlük 1 bardak bazen oda yok cay vb içecek cok içiyorum onlardan alıyorum galıba