Admatic gelirleri hakkında
4
●160
- 30-03-2024, 16:13:47Merhaba, herkese hayırlı ramazanlar. Admatic üzerinden elde ettiğimiz gelirleri istisna belgesi alarak çekebilirmiyiz? Ayrıca elde ettiğimiz gelirlerde adsenseden farklı olarak bir vergi kesintisi yapılıyor bunun nedeni nedir? Konu hakkında bir bilgisi olan varsa, yardımcı olursa sevinirim. İyi günler.
- 30-03-2024, 16:52:14

Şirket şarti yok hocam ben 2 ay deneyip eğer yüksek tutarda kazanç sağlayabilirsem yapacağım yok kazanç düşük oldu istisna belgesinede gerek yok zaten bağkur 5k+ bide %15 gelen tutardan kesse yani 10k alti kazanç durumunda mantıksız ama üstü olursa tabi iyi olur - 30-03-2024, 17:03:29Bende böyle dusunmustum. Ama ekstra olarak benden bir vergi kesintisi yaptılar. Bunu destek ekibine sordum ama cevap vermediler. Bu konuda bir fikriniz varmı?miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-03-2024, 17:11:17Konu dışı olacak hocam ama kazançlar nasıl admactic'te?Tahirklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-03-2024, 17:48:36Tr hit cpm 2-4 TL arası değişiyor. Yabancı hite 10+ TL veriyor fakat yabancı ip te pek reklam çıkmıyor.Dijiseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
