Şirket şarti yok hocam ben 2 ay deneyip eğer yüksek tutarda kazanç sağlayabilirsem yapacağım yok kazanç düşük oldu istisna belgesinede gerek yok zaten bağkur 5k+ bide %15 gelen tutardan kesse yani 10k alti kazanç durumunda mantıksız ama üstü olursa tabi iyi olur
Bende böyle dusunmustum. Ama ekstra olarak benden bir vergi kesintisi yaptılar. Bunu destek ekibine sordum ama cevap vermediler. Bu konuda bir fikriniz varmı?