Tahirklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, herkese hayırlı ramazanlar. Admatic üzerinden elde ettiğimiz gelirleri istisna belgesi alarak çekebilirmiyiz? Ayrıca elde ettiğimiz gelirlerde adsenseden farklı olarak bir vergi kesintisi yapılıyor bunun nedeni nedir? Konu hakkında bir bilgisi olan varsa, yardımcı olursa sevinirim. İyi günler.
Konu dışı olacak hocam ama kazançlar nasıl admactic'te?