• 23-03-2024, 16:36:03
    #1
    arabanın arka tarafini park ederken şans kader dokundurduk 2cm lik cok ufak 2 adet gamze(gocuk) oldu.ustaya gittim 4bintl dedi aslında dikkatli bakmazsan belli bile olmuyor.teslim ederken söylemesem anlamazlar bile ancak soyledigimiz durumda fiyat şişirme vs yaparlar mi? araç egea firma enterprise
  • 23-03-2024, 16:37:11
    #2
    Hocam fark edeceklerini sanmıyorum ama uygun şekilde göçükçüler yapar bunu kiralık oldugunu söyledğiniz için fırsatçılık yapıyorlar.
  • 23-03-2024, 16:37:37
    #3
    İstanbulda isen maslağa git hocam uyguna yaparlar orda 500 liranın üstüne cikmaz
  • 23-03-2024, 16:38:46
    #4
    Bizim bir arkadaştada aynısı oldu. 2 Haftadır hala bekliyor ödeme zararı ne kadar çıkacak diye bir türlü masrafı söylemiyorlar. Sürekli bekletip duruyorlar. Eğer güvence sigortası yaptırdıysanız mutlaka bunu söyleyin. Eğer söylemezseniz başınıza daha büyük işler açılabilir. O yüzden firmaya bunu bildirin. Çok daha büyük sorunlarla karşılaşırsınız üstünüze bir takım şeyler kalır. Başınıza bela almayın.

    Birde buna sadece çekme yapılacak boya bile yok. Neye istinaden 4.000 TL demiş o *********** adam? Ben bir kere egea'ya arkadan dokunmuştum bagajda göçük olmuştu ve çekme, boya yaptırtmıştık adamın arabasına 1.700 TL tutmuştu. 5 Ay önce falan yaptırmıştım.
  • 23-03-2024, 16:40:14
    #5
    tampon galiba hocam plastik aksam
    kettle da suyu kaynat yavaş yavaş dök kaynar suyu eski haline gelir
  • 23-03-2024, 16:40:52
    #6
    Hocam hiç kiralama şirketine bırakmayın cok fazla şişirirler, direkt ucuza bir usta bulun onda yaptırın kimsenin haberi olmasın
  • 23-03-2024, 16:41:59
    #7
    ozgurkar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hiç kiralama şirketine bırakmayın cok fazla şişirirler, direkt ucuza bir usta bulun onda yaptırın kimsenin haberi olmasın
    Bunu neye istinaden söylediniz? Tecrübenizmi var? Bir arkadaşta aynı durumu yaşadıda, biz dışarda yaptırma teklifi verdik onlar dışarda yaptırtmayın emin olun biz tanıdıklarınızdan bile daha ucuza hallederiz demişti avis rent a car.
  • 23-03-2024, 16:42:38
    #8
    @RedSpace; Arkadaşımın da dediği gibi 2 haftadır bekliyorum. 3 Yerinden vurdum aracın güvence sigortası vardı 2 yeri karşılandı 1 yeri için hala haber bekliyorum. Sakın farklı bir yerde yaptırma sigorta iptal olur baya başına bela alırsın.
  • 23-03-2024, 16:45:41
    #9
    Ekleme yapıyım bir de 2 bin tl masraf çıkar dedi 2 gün önce aradığımda 10 bin + kdv demişti korkutma amaçlı demiyorum. Ama daha belli değil.