ozgurkar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hiç kiralama şirketine bırakmayın cok fazla şişirirler, direkt ucuza bir usta bulun onda yaptırın kimsenin haberi olmasın
Bunu neye istinaden söylediniz? Tecrübenizmi var? Bir arkadaşta aynı durumu yaşadıda, biz dışarda yaptırma teklifi verdik onlar dışarda yaptırtmayın emin olun biz tanıdıklarınızdan bile daha ucuza hallederiz demişti avis rent a car.